This page has moved to a new address.

Gastblogger met industriële pen gezocht!

Woonblog my industrial interior: Gastblogger met industriële pen gezocht!

zaterdag 7 januari 2017

Gastblogger met industriële pen gezocht!

Heb jij net als ik ook een passie voor industrieel wonen? En kun je goed schrijven en/of fotograferen hierover? Dan ben ik op zoek naar jou... Ik heb op zoek naar gastbloggers met  industriële pen die:
  • Ook met veel passie kunnen schrijven over industrieel wonen.
  • Die ook veel inspiratie halen uit een industrieel interieur.
  • Die eventueel zelf foto's maakt van industriële interieurs.
  • Die wel 1x in de week, 1x per twee weken of 1x per maand een artikel wil schrijven voor deze blog.
  • Die geen commerciële overwegingen hebben. 

Wat moet je doen om je aan te melden? Stuur een mail naar info@myindustrialinterior.nl of een persoonlijk berichtje via Facebook (https://www.facebook.com/myindustrialinterior/) met daarin:
  • Een korte introductie over jezelf en waarom je graag wilt gastbloggen;
  • Vertel iets over je passie voor industrieel wonen en motiveer dit met foto's. 
Ik ben benieuwd! Hopelijk wordt ik verrast :)

Groeten,

Gemma

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage