This page has moved to a new address.

Even voorstellen: gastblogger Sandra

Woonblog my industrial interior: Even voorstellen: gastblogger Sandra

zondag 22 januari 2017

Even voorstellen: gastblogger Sandra

Hi,

Ik ben Sandra, 30 jaar, getrouwd, moeder van twee kinderen, een dochter van 4 en een zoon van een half jaar. Sinds kort bewust verhuisd van de stad naar een klein dorp, letterlijk omgeven door de weilanden. Bewust, want wij hebben besloten ons leven met meer aandacht en minder drukte om ons heen te gaan leven. En een mooie landelijke omgeving, dorpse manieren en een huis op een prachtige plek helpen daarbij voor ons.

Dat huis op die droomplek duurt nog even. We wonen nu tijdelijk ergens in datzelfde dorp en medio 2017 zal onze nieuwbouw woning, in boerderij stijl, opgeleverd worden. Met weids polderzicht, hoe fijn is dat!

Voor "My Industrial Interior" ben ik de komende tijd gastblogger en geef je een kijkje in mijn zoektocht naar mooie industriƫle meubels, woonaccessoires en verdere inrichting. Ik ben namelijk een echte liefhebber van de industriƫle, Scandinavische woonstijl. Minimalistisch, maar zeker met sfeer. Ik hoop dat jullie net zo (mee)genieten van deze zoektocht als ik doe.

Groeten,

Sandra

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage