This page has moved to a new address.

Even voorstellen: gastblogger Jet

Woonblog my industrial interior: Even voorstellen: gastblogger Jet

woensdag 25 januari 2017

Even voorstellen: gastblogger Jet

Hi lezer, leuk dat je er bent!

De komende tijd geef ik je een blik in het leven van een interieurstylist. Ik ben Jet, 25 zomers jong, woon in Beugen, in een prachtig zelfgebouwd huisje, en heb een eigen bedrijf als interieur- en exterieurstylist. 

Iedere dag mag ik doen wat ik het allerliefste doe. Deze verslaving, het enthousiasme, creativiteit, passie maar vooral liefde deel ik graag met JOU. Ik ga je mee nemen in industriële DIY's, een verfrissende blik wat je kunt combineren met stoere industriële elementen, do's en dont's, waar je die te gekke salontafel kunt kopen, kortom: een wereldreisje samen met jou door het industriële interieur.
 

Maar ik ga ook de vraag bij de lezer neer leggen. Wat wil JIJ weten, heb je vragen, ben je nieuwsgierig, of vind je het leuk om meer over ......... te lezen, geef het vooral aan. Ik hoop dat ik jou veel leesplezier mag meegegeven, we zien elkaar snel terug op deze inspirerende site!

Groetjes,

Jet Hendriks

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage