This page has moved to a new address.

Even voorstellen: Gastblogger Carolien

Woonblog my industrial interior: Even voorstellen: Gastblogger Carolien

vrijdag 27 januari 2017

Even voorstellen: Gastblogger Carolien

Hallo,

Ik ben Carolien, 53 jaar, woon samen met Guus en mijn 19-jarige zoon Sam in een jaren-dertig-huis-met-erker in Haarlem. Ik ben vaak met het veranderen van ons interieur bezig en ik verslind woonbladen. Mijn woonstijl is stoer, industrieel en het moet tegen een stootje kunnen. In combinatie met zachte materialen krijg je een fijne mix.

Nu Sam een beetje uitvliegt, heb ik naast mijn vaste baan behoefte aan iets nieuws. Daarom ben ik bezig met het starten van een webwinkel. Hiervoor ben ik steeds op zoek naar stoere vintage kindermeubeltjes en alles om de kinderkamer nóg leuker in te richten.

Voor "My Industrial Interior" zal ik af een toe, als gastblogger, laten zien hoe je de industriële stijl ook kan toepassen in de kinderkamer. Het gebruik van "versleten" kleuren en materialen, zoals canvas, hout en ijzer gecombineerd met de trends van nu.

Ben je al nieuwsgierig?

Carolien

Huis lief huis

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage